torsdag 2 februari 2012

Annonsera på bloggen

Under de senaste dagarna så har det dykt upp några annonser på bloggen. Detta som ett resultat av att jag har börjat erbjuda annonsplatser för att öka inkomsterna. Annonsera du också!

Som bloggare så har jag en möjlighet att använda en annonstjänst som genererar pengar beroende på antal klick och så vidare. Jag har dock valt att avstå från att använda denna tjänst. Detta beroende på att jag själv vill ha kontroll över de annonsörer som skall synas på bloggen.

Är du intresserad av att annonsera? Hör av dig!

Eftersom att jag har en del besökare så tänkte jag att det kunde vara passande att erbjuda annonsplatser till nationalistiska aktörer för en mindre summa. På så sätt hjälper vi varandra. Jag ökar mina inkomster, som omsätts i min politiska verksamhet, och annonsörerna får synas och exponeras för mina läsare.

Är du intresserad av att ha en annons på bloggen? Hör i sådana fall av dig för en offert. Det kan handla om bloggar, föreningar, företag, projekt, partier, arrangemang och så vidare. Det behöver nödvändigtvis inte vara nationalistiskt.

Passa på att besöka annonsörerna, som finns i högerspalten, genom att klicka på annonserna.

Inga kommentarer: