måndag 3 maj 2010

Ställ en fråga

Under veckan kommer jag inte att ha möjlighet att uppdatera bloggen, då det är annat som kommer i vägen. Därför tänkte jag att ni läsare skulle få möjligheten att ställa frågor till mig som jag sedan svarar på i ett kommande inlägg.
?
Ställ en fråga till mig

Det kan vara frågor om i princip allt möjligt, men jag kommer dock att ta mig friheten att inte besvara allt för känsliga frågor om vare sig partiet eller mitt privatliv.


Skicka helst frågorna till rasmus-blogg@hotmail.com eller skriv dem som en kommentar.

5 kommentarer:

radiogunnar sa...

Andra folkgrupper får ansöka om beviljas egna friskolor och vi har äldre boende i t ex Rinkeby för äldre turkar.Med turkisk personal detta anser helt naturligt men svenskar kan ej kräva samma som främmande folkgrupper som till stor del tagit över hela bostadsområden.

Att man från gammel partierna reagerar när ND vill starta svenska nationella daghem visar att vi som folkgrupp är nedtryckta.

Vad tror du om möjligheterna att ND Vimmerby skulle ta ett mandat?

Lycka till i valet 2010.

Gunnar Andersson

Calle sa...

vad jobbar du med?
vad har du för utbildning?
har du åkt ditt för något brott, isåfall vilket?
har du någon tidigare partibeteckning, isåfall vilken?
vilken är den viktigaste frågan du vill framföra( utom invandringen)?
vad tycker du om kärnkraft?
vad tycker du om vargjakt?
vad tycker du om spritmonopolet?
vad tycker du om RUT-avdraget?
vad tycker du om skatterna?
vad ställer du dig till höger/vänster?
vad tycker du om EU?

Anonym sa...

Hej Rasmus!

Här nedan följer mina frågor:

1. Hur ser du och/eller partiet på dödstraff?

2. Vad anser ni om fri abort?

3. Kommer framtidens Sverige under ert styre inneha nukleära och/eller andra typer av massförstörelsevapen?

4. Bör våldtäksmän och pedofiler kunna kastreras (och i sådana fall, fysiskt och /eller kemiskt)?

OBS! Du kan ju svara på hur bara partiet ser på sakerna ovan om du inte vill "blanda" in egna värderingar. Ibland kan man ju ha en annan uppfattning i enskilda frågor än vad som offeciellt gäller.

Tack på förhand!

Med vänlig hälsning från trött Svensk.

Anonym sa...

Hej!

1. Tror och accepterar du på den offeciella versionen av Förintelsen?

2. Är du beredd att tillgripa okonventionella metoder om det krävs? Tex om SD, ND och SvP förbjuds att verka parlamentariskt.


/Isabella Alban

Rasmus Gårdebrink sa...

Tack för alla frågor!